Need for Speed™ Most Wanted v1.3.71 FULL APK

Need for Speed™ Most Wanted FULL APK

Android platformu için geliştirilen Need for Speed Most Wanted oyunu, iOS versiyonu ile aynı. Sadece iOS'un getirdiği grafik performansı, bu versiyonları birbirinden ayırıyor. Yine 35 farklı otomobil, yeni ve geliştirilmiş pistler, polis kovalamacaları ve hasar tespiti Android içinde mevcut. 

Yapımda kullanılan müzik ve ses efektleri tam yerinde kullanışmış hatta öyle ki bu durum Need for Speed
 Most Wanted' ın diğer eksikliklerine göz yummanızı bile sağlayabilir. Son olarak şunu söyleyelim, eğer oyunda en çok aranan sokak yarışçısı olmak istiyorsanız, oyunun yapay zekasının karşısına dikilip tabiri caizse serseri mayın gibi sokaklara saldırmanız gerekiyor.


- Play Store: NFS Most Wanted

- Mevcut Sürüm: 1.3.71
- Gereken Android: 2.3+
- Toplam Boyut: 21 MB
- Ort. Puan: 4,1


  Need for Speed™ Most Wanted- ekran görüntüsü

  Need for Speed™ Most Wanted- ekran görüntüsü



Yorumlar

  1. data dosyası inmiyor ki arakdaşım ?

    YanıtlaSil
  2. Uyarıınız için teşekkürler. Bende premium olduğundan sıkıntı yoktu.
    Link yenilendi ve nasıl indirme yapacağınıza dair bilgi içeren resime bakınız:
    DATA DOSYASINI İNDİRİRKEN YAPILACAK İŞLEMLER (RESİMLİ ANLATIM)

    YanıtlaSil
  3. zipden çıkartırken hata veriyor

    YanıtlaSil
  4. Ne hatası veriyor? İnerken bir sorun olmuş olabilir lütfen tekrar indirip bana bildiriniz.

    YanıtlaSil
  5. Tekrar 500mb downloda basliyor oyun acilinca indiri ce sorun oluyomu? Yoksa data dosyasi isimlendirmede mi problem

    YanıtlaSil
  6. premium hsap olan yokmu yahu bu normal indirme çok ağır,yada başka bi siteye yüklense,,,

    YanıtlaSil
  7. Dosya boyutu cok büyük olduğundan her site kabul etmiyor o yüzden elimden bir şey gelmiyor

    YanıtlaSil
  8. hocam bende internet bağlantısı yokken Update Check diyor orda kalıyor

    ama internete bağlıyken kontrol ediyo update yoksa oyuna devam ediyor 2 defa sildim kurdum aynı

    YanıtlaSil
  9. Update Check demeden iptal deme şansınız varsa iptal etmeyi deneyin.
    Çünkü bu oyunlar paralı olduğundan güncellemeyi hemen kullanıcıya sunmak istiyorlar o yüzden check yapıyor olabilir.

    YanıtlaSil
  10. oyunu ındırdım teşekkür ederım ama sadece ınternet varken oyunyo ınternet yokken oyun açılırken check yapıyo malesef durdu dıyo bunun bıde offline versıyonu felan varmış heralde bı çare bulabırılır mıyız

    YanıtlaSil
  11. Evet bu konuda bir sorun var. Offline .apk linkini de şimdi koyuyorum. Oyunu silip tekrar offline apk ile kurunuz.
    Yeni bir data dosyası daha ekledim. Eğer ilk indirdiğiniz data dosyası ile olmazsa lütfen yeni eklediğimi indiriniz.
    Bana bilgi verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  12. Hocam eline emeğine sağlık. oyun süper çalıştı. hiçbir sorun olmadı. teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. @Selçuk Yılmaz
    Rica ederim. Böyle yorumlar görmek beni gerçekten memnun ediyor :).

    YanıtlaSil
  14. oyunu kurdum ama grafikler çıkmıyor sadece arabaların farları gözüküyor
    p7500 ile otnuyorum

    YanıtlaSil
  15. @Adsız Arkaplanda çalışan çok uygulama olabilir. Lütfen onları kapatıp cihazın boş ram miktarını artırınız.

    YanıtlaSil
  16. s3 de çalışırken renklerde sorun var. kullanamadim ben...

    YanıtlaSil
  17. @Özlem Güzel indirme işleminde bir hata olmuş olabilir. OFFLINE linklerdeki dosyaları indirerek tekrar deneyin lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece datayı ındırsek olurmu apk ya gerek varmı ılla !!!

      Sil
    2. evet zaten kurulumu apk ile yapılıyor :)

      Sil
  18. bu pyun 1.8 gb :) 2gb hafıza kartımız var ayıptır :)

    YanıtlaSil
  19. Yakında bir yazı yazmayı planlıyorum eğer android oyunlarını seviyorsanız pc'niz de oynayabileceksiniz :)

    YanıtlaSil
  20. ERHAN SEREN15.11.2012 17:50

    GALAXY NOTE II SORUNSUZ ÇALIŞTIRIYOR BENCE KUSURSUZ TEŞEKKÜRLER BİLADER

    YanıtlaSil
  21. @Erhan Seren rica ederim. Yorumunuz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  22. bende internet bağlantısı yokken Update Check diyor orda kalıyor

    ama internete bağlıyken kontrol ediyo update yoksa oyuna devam ediyor 2 defa sildim kurdum aynı,,

    YanıtlaSil
  23. @Adsız o hatayı düzeltmek için lütfen OFFLINE APK dosyasını indirip kurunuz.

    YanıtlaSil
  24. Galaxy NOTE II Gayet Sorunsuz Bir Şekilde Çalıştı .Teşekkürler .

    YanıtlaSil
  25. Ace içinde kaliteli oyunlar atsanız :(:biraz sıkıntı çekiyorum oyun konusunda

    YanıtlaSil
  26. Süpersin sen hocam! :)

    YanıtlaSil
  27. Offline data inmiyor dostum. Online datayi indirip yapsam calisir mi ?

    YanıtlaSil
  28. İmkanınız varsa deneyin. Bir problem olacağını sanmıyorum

    YanıtlaSil
  29. Admin ben bunu indirdim kurdum diye tahmin ediyorum açtım bir güncelleme yapıyor şuanda 571 MB lık normal birşeymi ? ve oyun normal olarak çalışırmı

    YanıtlaSil
  30. @Mert Faruk Gül
    Online apk dosyasını indirmişseniz bunu yapması normal ve oyun çalışır.

    YanıtlaSil
  31. Oyun harika calisiyor Tebrikler ustad

    Oynamak isteyenler xperia solasi olanlar icin 0 kasma !

    YanıtlaSil
  32. @Kaan Çin
    Rica ederim elimden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
  33. ofline datanın linkini tekrar versene adfly cıkıyor ama indiricek download yazısı yok

    YanıtlaSil
  34. @narkoz
    Uyarınız için teşekkürler. Offline oynamak için offline apk dosyasını indirip kurmanız yeterli. Data dosyası olarak online data dosyasını indirebilirsiniz. Offline data linkini kaldırıyorum.

    YanıtlaSil
  35. sağol kardeşim teşekkürler.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  36. paşa ben data dosyasını indiremedim

    YanıtlaSil
  37. kardes data ya ulasilamiyor erisim engellendi yaziyor

    YanıtlaSil
  38. ARKADAŞLAR TELİF HAKLARI DOLAYISIYLA ŞU AN DATA DOSYALARINA ERİŞİM YASAKLANMIŞ. EN KISA SÜREDE GÜNCELLEYEREK YENİ LİNKLER EKLEYECEĞİM.

    YanıtlaSil
  39. kardesm çok çabuk sürede eklersen sevnirz :)

    YanıtlaSil
  40. galaxy gio ya uygunmu

    YanıtlaSil
  41. Hayır malesef Galaxy Gio ile uyumlu değil.

    YanıtlaSil
  42. DATA DOSYA LİNKİ YENİLENMİŞTİR.
    İNDİREBİLİRSİNİZ

    YanıtlaSil
  43. İndirmiyor ama ? 500 mb üstü icin premium istiyor

    YanıtlaSil
  44. Evet filesear.com bana bunu çok yapmaya başladı. Arkadaşlar cuma günü bütün linkleri yenileyip detaylı bir kurulum anlatımı hazırlayacağım.
    "Sabrınız için teşekkür ederim şimdiden."

    YanıtlaSil
  45. oyun calısıyor ben torrentten indirdim gayet güzel

    YanıtlaSil
  46. LİNKLER YENİLENMİŞTİR.
    KURULUMU VE VERİLEN BİLGİLERİ OKUYARAK GEREKLİ İNDİRMELERİ YAPINIZ.
    SABRINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  47. KARDEŞ BİLMİYORUM TALETTE DENİYECEĞİM İNŞALLAH OLUR OLMASADA CANIN SAĞOLSUN SEN ADMSIN YHAAA

    YanıtlaSil
  48. ellerine emeğine sağlık. ben beceremedim. note 2 im var ama indirdiğim mali leri zipten çıkaramadım 7-zip ile.. hata veriyor. :(

    YanıtlaSil
  49. KARDESIM SIMDIDEN ELINE SAĞLIK LG PRADA 3.0 İLE OYNAYABILIRMIYIM ?

    YanıtlaSil
  50. 7-ZİP PROGRAMI HATA VERİYOR HAKLISINIZ.
    YENİ BİR PROGRAM EKLEDİM VE SORUNSUZ ÇALIŞTI.
    YAZIDA LİNKİ VERDİM.
    KURULUMU TEKRAR GERÇEKLEŞTİREBİLİRSİNİZ.

    YanıtlaSil
  51. @Ugur Demir
    Eğer telefonunuzun GPU'su verdiğim DATA dosyalarından birisine uyumluysa indirip deneyebilirsiniz. Telefonunuzun özellikleri yeterliyse çalışacaktır.

    YanıtlaSil
  52. @Mehmet Kışlacıklı
    Bir sorun yok bende iniyor. Tekrar deneyin lütfen.

    YanıtlaSil
  53. Uzun uğraşlarım sonucunda indirmeyi başardım. Anlamsız şekilde indirme ekranına düşüyordu ama başlamıyordu indirmeye.

    Teşekkürler telefona atıyorum şuan sonucu yazarım.

    YanıtlaSil
  54. DATA dosyalarını birleştirip rardan çıkartarak android/data içine attım.APK dosyasını çalıştırınca ''paketi ayrıştırmada bir sorun var'' uyarısı veriyor. neden olabilir acaba

    YanıtlaSil
  55. @Mehmet Kışlacıklı
    Sorun yok o zaman. İyi eğlenceler :)
    @Hakan Öney
    Sanırım apk dosyasında bir sorun var. Tekrar indirip öyle deneyiniz. İndirirken bir sorun olmuş gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  56. oyun çok karanlık, binalar, araçların rengi filan görünmüyor hiç. daha önceden denediğim versiyonda da aynı şey olmuştu, ne yapmam lazım?

    YanıtlaSil
  57. @Adsız Telefonunuzun ekranıyla ilgili bir durum gibi görünüyor. Parlaklığı artırarak oyuna girmeyi deneyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  58. denedim değişen bişey yok, galaxy s3 ve galaxy tab 10,1 kullanan arkadaşlarıma indirmelerini söylemiştim. aynı sorunu yaşıyolarmış.

    YanıtlaSil
  59. Ace Plus ta test edildiği yazıyor youtube da oynayanlarda var fakat telefonun hafızasına sığmıyor ve external sd de de oyun çalışmıyor root gerektirmeden çözümü varmıdır bunun

    YanıtlaSil
  60. @Adsız Karanlıktan kastınız nedir tam olarak anlayamadım ama belkide oyunun yapısı o şekildedir ve size karanlık geliyordur.

    YanıtlaSil
  61. araçların rengi görünmüyor, binaların rengi görünmüyor. binalar komple beyaz-gri, araçlar da siyah görünüyor.

    YanıtlaSil
  62. @Adsız şimdi anladım sorununuzu ve şöyle bir çözüm yolu buldum. Deneyin umarım düzelir;
    İndirdiğiniz data dosyasını silin ve datayı 3G veya Wi-Fi ile tekrar indirmeyi deneyin. Her ihtimale karşı telefonunuz rootlu olsun, Chainfire 3D uygulamasını açın ve GPU'nuzu powerVR olarak ayarlayın.(İkinci dediğimi datayı silmeden denemenizi öneririm. Olmazsa ikisinide deneyin)

    YanıtlaSil
  63. @Adsız Ace Plus kullanıcısı;
    Telefonunuzdaki yüklü uygulama sayısını azaltıp (özellikle çok yer kaplayanları) denemenizi öneririm. Roota gerek olduğunu düşünmüyorum. Rootsuzda oynayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  64. öncelikle wifi ı denediğimde o forumdaki eleman bana offline ı dene diye önerdi. telefonumda root yok, 4 gb yer var. gta vice city yi sildim değişen bişey olmadı.

    YanıtlaSil
  65. Arkadaşlar Adsız kullanıcılar karıştı bende şu an hanginiz ile konuşuyorum bilmiyorum. Ve birinize söylediğimi diğeriniz yapıyor olabilirsiniz. Yorumlarınızın başına en azından isminizi yazarsanız daha rahat anlaşabiliriz.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  66. öncelikle wifi ı denediğimde o forumdaki eleman bana offline ı dene diye önerdi. telefonumda root yok, 4 gb yer var. gta vice city yi sildim değişen bişey olmadı. karanlık görüntü alan kişiyim ben işte. ismim de dark ekran olsun.

    YanıtlaSil
  67. ????????????? dark ekran

    YanıtlaSil
  68. yaptım yapmasına ama ses yok???????????
    "polypad 7208"

    YanıtlaSil
  69. oyun kişisel sd de çalışırmı ace plus ta yer yokta

    YanıtlaSil
  70. sony xperia ion için indirdim adreno partları aynı kurulumdakileri uyguladım açılırken wi-fi dan baglattım internete onu geçti sag kenarda yuvarlak şey sürekli dönüyor 30 saniye sonra oyundan çıkıyor kendiliginden yardımcı olabilirmisiniz acaba

    YanıtlaSil
  71. mrb ben Ali . Yazdıklarınızı harfiyen uygulaadım . Ama acılmıyor gerekli yer yok diyor . dosyaları bulamıyor . 2gb lık alan istiyor telefon hafızasına . Ama dosyalar hafıza kartımda android data kısmında . yani dosya uzantısını bulamıyor. yardımcı olabilirmisiniz ?

    YanıtlaSil
  72. Merhaba, bu koydunuz Offline apk Tegra cpulari içinde geçerlidir?

    YanıtlaSil
  73. Pc için Windows'a uygun versiyonunun linkinide ekleyebilirmisiniz siteye...

    YanıtlaSil
  74. @Caner Erdoğdu
    Hayır Tegra GPU lar için olan ayrı bir apk linki mevcut. Onu indirip Tegra Data dosyalarıyla beraber kullanmalısınız.
    @Adsız
    Malesef Android Oyun ve Uygulamalarına zor yetişiyorum. PC için paylaşım yapmıyorum.
    @Ali (Adsız)
    Sanırım data dosyalarını attığınız klasör ile ilgili bir durum. Data dosyalarını kurulumda belirtilen yere, belirtilen şekilde atınız.

    YanıtlaSil
  75. dediğin programla dosya çıkarılmıyor sadece oraya 1in aynısını kopyalıyor

    YanıtlaSil
  76. hocam dark ekrana da bi çözüm bulsanız :(

    YanıtlaSil
  77. Merhaba önce data dosyasını mı atacağız yoksa önce oyunu kurup sonra mı data dosyasını atacağız ? daha önce ki tüm yüklemelerde önce apk kurup sonra datayı atıyordukta kafam karıştı teşekkürler

    YanıtlaSil
  78. mali400 için ilk sıradaki apk yı indirdim paket ayrıştırma hatası veriyor apk kurulmuyor

    YanıtlaSil
  79. tablet cube u25gt
    1024x600 ekran
    offline apk kurulmuyor
    2.sıradaki telgra kuruluyor
    tabi data dosyaları mali için
    datayıda mı telgra için indrmek gerekiyor
    tablet mali 400

    YanıtlaSil
  80. HJ SPLİT ile join yaptım.
    "com.ea.games.nfs13_na_Mali" zipli dosyasını verdi.
    Android data klasörüne copy yaptım.
    "MW-Offline-v1.0.28-(androidliyim)" apk yı telefona yükledim.
    arkasından oyunu başlattım.Fakat update 590 mt indirmeye başlıyor bu normal mi ?
    590 mt dosyayı wifi üzerinden indirdiğinde oyun çalışacak mı ?

    YanıtlaSil
  81. aynen hepsını yaptım 500 mb lık ındırme cıkıyor

    YanıtlaSil
  82. Ahmet
    aynen ya oyun açılınca 500 mb lık daha indirme istiyor ne yapacağız?

    YanıtlaSil
  83. İlk denememde sorunsuz bir şekilde çalıştırdım oyunu. Emeğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  84. selam dostum,

    talimatlarda ifade ettiğin üzre ilgili dosyaları indirip gerekli işlemleri neredeyse sorunsuz gerçekleştirdim ta ki hjsplit programı ile dosyaları birleştrdikten sonra .rar klasörünü açana dek; sanırım 80% civarında veya daha sonra winrar bir hata verdi ancak ben yine de samsıng galaxy tab 2 10.1 (gpu powervr) tablette oyunun açılmasının ardından 580mb civarında bir dosya güncellemesi sonunda emeklerinin sonuç verdiğini bildirmek istedim. bu arada part dosyalardan daha önceki cevaplarından yola çıkarak sonuncuyu tekrar indirip, birleştirip çıkartmayı denedim ancak aynı hata mesajını yine aldım. fakat buna rağmen oyun yine de belirttiğim cihazda çalıştı. ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  85. Ben indirmeyi dusunuyorum fakat gereksinimlerde armv7 var o ne oluyor acaba adım sezer

    YanıtlaSil
  86. @Adsız (armv7)
    Armv7 telefonunuzda bulunan işlemcidir. Ayarlar>Telefon Hakkında diyerek öğrenebilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozaman sıkıntı yok paylasımın emegin ve ilgin icin tesekkurler(armv7)

      Sil
  87. galaxy s2 ı9100p de çalışır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Test edilen telefonlar listesinde birçok Galaxy S2 modeli var.
      Sonuç olarak kurulumu eksiksiz ve doğru yaparsanız çalışır :)

      Sil
  88. Dediğini harfiyen yaptım sorunsuz çalıştı.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.
      Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  89. Arkadas bu mw.... yazan apk degilki zip dosyasi bende apk nerde anlamadim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 adet APK linki verilmiştir. Kendi cihazınıza uygun olan APK ve DATA dosyalarını indirerek kurulumu yapabilirsiniz.
      2 APK linkinin de uzantısı .apk şeklindedir .zip değildir.

      Sil
  90. galaxy s2 de oyunu kurdum açıldıda AMA SİYAH EKRAN SORUNU VAR ?? NASIL GİDEREBİLİRİM BU SORUNU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım boştaki RAM miktarınız düşük. Çalışan gereksiz uygulamaları kapatıp tekrar açmayı deneyin

      Sil
  91. herhangi bi virüs felan içermez dimi arkadaşım ilk kez denicem böyle bişi. telefonum nexus 4

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır içermez tabiki de. Bir sürü kişi burdaki oyun ve uygulamaları kurdu. Zaten kendi kullandığım şeyleri burda yayınlıyorum. İçiniz rahat olsun.

      Sil
  92. bırde stock daha telefonum root etmek filan istemiyorum çalışırmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışır, root olmanıza gerek yok.
      Kurulum talimatlarını dikkatlice yaparsanız sorunsuz çalışır.

      Sil
    2. ben direk apk yi yükledim ve girdim oyuna download in progress ekrani cikiyor ordan indirirken %2 de kaliyor yani 14 m de neden dir?

      Sil
  93. download yapılması gerekiyormu 500 mb çok değilmi tellda çok kalıyor

    YanıtlaSil
  94. Yukarıda yazılanları birebir uygulayın oyun çalışıyor arkadaşlar... Samsung Galaxy S3 denendi ...... Paylaşım içinde teşekkürler admin....

    YanıtlaSil
  95. Teşekkürler, indirdim kurdum gayet güzel çalışıyor. (S3 mini)

    YanıtlaSil
  96. @bunyas1907 @irven_90
    Rica ederim yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  97. Paylaşımınız İçin Tşk Ederim Xperia Arc's LT18i Sorunsuz Çalısıyor Çok Tşk Ederim

    YanıtlaSil
  98. Beyler Ben Codegen Qbix m71w1 Tablete denedim ve Başarılı sadece ses sorunu var ancak Ben zaten oyunları genelde sessiz oynarım Ses a.k olunca hem daha fazla şarz yiyor hemde eğer oyununuz kasıyorsa sesi kısınca o önlenmiş oluyor ...
    Beyler Tableti usb kablosuyla pc ye bağladım tabletin kendi hafızasına attım dosyaları Apk dosyasınıda hafıza kartına attım Ve şu an hiç donmasız hiç kasmasız oynuyorum..
    Çok teşekkürler kardeşim ..

    YanıtlaSil
  99. Eline emegine saglik kardesim s3 de sorunsuz calisiyor:)

    YanıtlaSil
  100. Hj split linki bozulmus nerden bulcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekürler.
      Linki yeniledim indirebilirsiniz.

      Sil
  101. Anil bey bu hj spliti galxy s3 e indirebilecegimz bi link varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DATA dosyalarını bilgisayar ortamında indirip HJ Split ile çıkarmalısınız. Çünkü HJ Split'in android için bir uygulaması yok.

      Sil
  102. MW-Offline-v1.​0.28-(androidl​iyim).apk indirdim ama ilk açılışta chek yapıp 590 mb dosya indiriyor doğrumudur??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur Ali Bey.
      DATA dosyalarını wi-fi ile indirebilme şansınız var ancak licence check sorunu yaşayabilirsiniz. Bence bir deneyin eğer böyle bir sorun olursa DATA dosyalarını siteden indirip gerekli kurulum işlemlerini gerçekleştirerek oyunu oynayabilirsiniz.

      Sil
  103. Sony Xperia İon' da oyun açılıyor bir süre sonra ana ekrana dönüyor yani oyunu kapatıyor nedendir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonunuzdaki boş RAM miktarını artırıp öyle girin oyuna. Arka planda çalışan gereksiz uygulamaları sonlandırın.

      Sil
  104. ^.^ suan 10-20 kb hızıyla iniyor niye böyle yavaş güncelleme yapıyor hiç bilmiyorum neyse 2-3 veya 4saate yükler sanıyorum bilgi veririm benim telefondan kullanan varsa calisiyormu diye [GENERAL MOBİLE PLANET] |AHMET M.TURAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaslar suan indirdim guncelleme biraz uzum surdu ama simdi
      sounsuz hic kasmiyor oynuyorum general mobile planet ile |ahmet m turan ....tesekurler paylasim icin.

      Sil
  105. bende everst sc 704 var onun specs ni nerden örencem yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Facebook sayfamızda yazmış olduğunuz yoruma cevap verdim. Eğer dediğim gibiyse cihazınızın GPU'su "Mali 400".

      Sil
  106. ozgur

    bende s3 mini vardı. yukarda yazdığınız işlemleri uyguladım ve hiçbir problemle karşılaşmadan kolayca kurdum oyunu.. hatta oynuyorum şu an.. Yardımlarınız için teşekkür ederim. İyi akşamlar..

    YanıtlaSil
  107. sırf bu oyunun online olanını oynamıştım net açık inanılmaz sarj yiyordu ancak şimdi offline dediniz indiridim 590 mblık bir dosya daha indiriyor inşallah olur ve offline olur yoksa çıldırıcam :) emeğiniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  108. hocam ben indirdim de seni dinlemeyip telefonda iken winrar ile açmaya kalktım dosyaların isimlerinden 001 i sildim 1 i .rar ın önüne koyup dosyaların hepsini winrar uyumlu yaptım ama olmadı hata verdi çıkarırken.Sonra bilgisayarda senin dediğin yöntemle açmaya kalkıncada hata verdi dolayısıyla çünkü onlar artık .rar dosyası oldu onuda değiştiremiyorum.Ben onları nasıl split dosyası yapabilirim.

    YanıtlaSil
  109. Elite
    Listeye Htc Desire X ide ekleyebilrsin =) Sıkıntısız çalışıyor.

    YanıtlaSil
  110. Adım Berkay google nexus 7 ye apkyı indirirken tegra için olanı indiremedim silinmiş diğer offline apkyı indirdim kurulacak yerini bulamadım dosya zip şeklinde zaten içindeki klasörlerde de yok zaten apk sı acaba bu offline apk tegralarda çalışmıyor mu ???

    YanıtlaSil
  111. kardeş ben yüklüyorum oyunu açıyorum sonra oyun hata veriyor. bazen siyah ekran geliyor, bazen ikonlar siyah olup gözükmüyor... bazende oyundan çıkıyor.. en önemliside telefonu dondurabiliyor. ancak bataryayı söküp takınca telefonu kendine getirebiliyorum.. neredeyse tüm most wanted linklerine bakıp hepsini indirdim ama sorun hep aynı.. telefonum htc sensation xl. telefon normalde hiç kasmıyor. zaten google playdeki yorumlarınada baktım sorunsuz çalışıyor diyolar xl kullananlar bende neden böyle oluyor anlamadım.. yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  112. tam olarak dediklerini yaptım kardeş ama oyuna girdiğimde update check diyor napmam lazım :(

    YanıtlaSil
  113. Tegra Cpu APK Link Kırık Yenilrmisin

    YanıtlaSil
  114. Samsung aps'de bu oyun ücretsiz bilginize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 6.80 Tl Senin Bedava Anlayışın Bumu Arkadaşım?

      Sil
  115. Meraba Abi Ben Partları İndiriyomda Bende Rar şeklinde değil napacağım? beyaz kağıt resimli hepsi bi klasör açıp onun içine atıyorum rar olmadığı için napıcam bi yardım edebilirmisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rar şeklinde olmasına gerek yok. HJ Split programını kullanarak rar şekline getireceksin. Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak ve uygulayarak yapabilirsin.

      Sil
    2. merhaba ben wonder'a kurmak istiyorum sd kartımda android/data klaörü yok nereye kaydetmeliyim data dosyasını..

      Sil
  116. selamlar...
    stormax SMX T-9701 Tablet pc var yukarıdaki apk ve data linklerinden hangisini indircem ??
    simdiden teşkkrler...

    YanıtlaSil
  117. Selam.
    Sony xperia tipo kullanıyorum. oyun için gerekli tüm dosyaları indirdim. oyunu kurmaya çalıştığımda 1950 mb lık boş yer isiyor. telefonda o kadar hafıza yok. hafıza kartınıda seçemiyorum. yardım edermisiniz.
    şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  118. samet kardeşim apk dosyası inmiyor

    YanıtlaSil
  119. oyunu indirdim kurdum oyun açıldı siyah ekran geldi hı level t701 tablet kullanıyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  120. galaxy wonder'da çalışırmı bu

    YanıtlaSil
  121. Galaxy s3'e yükledim data dosyalarını tel'e atarken bazı dosyalarda çok uzun dosya ismi dedi ve atmadı.Sonrasında telden 590 mb'lık data dosyası indirdi sanırım ikisini birleştirdi offline apk 'yı da yükledim hem online hem offline oynayabiliyorum şu an.Ellerine sağlık paylaşım için teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  122. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  123. Birisi de bana hafıza kartımda Android/Data klasörü yok oyun için telefonun hafızasıda yeterli değil indirilen data dıosyalarını nereye kopyalayacağımı anlatırsa sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendiniz Android/Data diye bir klasörler oluşturup içerisine atabilirsiniz.

      Sil
    2. Bu klasörü oluşturduğum zaman önemli olan oyunun datasını nerede arayacağı.. Oyun datasını sdcard içinde arayacak ama bizim telefonlarda hafıza kardı external sd olarak gözüküyor... Oyunun datasını indirip hafıza kartına atmasına rağmen tekrar 590 mb lık veri indirmek istemesinin sebebi de bu,datasını bulamayan oyun datasını aradığı yere kendisi indirip kuruyor...

      Sil
  124. apk dosyası inmiyor, link kırık.

    YanıtlaSil
  125. Kardeşim Ben Tablete Yükliyecem Hangi Data Dosyasını İndireyim Acil Cevap Verirsen sevinirim Tabletim : x-pad black series x77 , android 4.0

    YanıtlaSil
  126. sony xperia tipo kullanıyorum. denildiği gibi herşeyi tamamlıyorum ve oyunu açıyorum ondan sonra ea sport geliyor ve benden 1950mb kadar boş yer isteniyor ok a basıyorum depolama bölümünü açıyor ve hafıza yetmediği için oyunu yükleyemiyorum. hafıza kartında android/data bölümü oluşturdum. telefon hafızasındaki android/data bölümünü silmem mi gerekiyor?

    YanıtlaSil
  127. CAMERA ZOOM FX LİNKLERİ ÖLÜ Bİ BAKARMISNIZ ACİLL...

    YanıtlaSil
  128. serkan
    Galaxy S3 var indirdim sorunsuz çalışıyor..Teşekkürler

    YanıtlaSil
  129. htc sensation xe sorunsuz calısıyo cok tesekkürler adamın dibisin :)

    YanıtlaSil
  130. admin çok sağol allah razı olsun sorunsuz çalışıyor :D piranha business tab 7 de :D

    YanıtlaSil
  131. Anlatılanları bir bir uyguladım,mükemmel çalışıyor :) Teşekkürler Anıl ;)

    YanıtlaSil
  132. ustam sadece tegra gpu lar için apk silinmiş yüklersen sevinirim.

    YanıtlaSil
  133. Merhaba cihazım nexus 7 tegra apk olarak indiremiyorum sanırım link kırık yenilerseniz memnun olurum.

    YanıtlaSil
  134. Update Check hatası veriyor neden acaba ? yükleyenler yardımcı olabilir mi

    YanıtlaSil
  135. ben mesut. oyunu yukledim ama araba grafikleri dışındaki diğer grafikler karanlık ve silik bi şekilde.yolu gormek bile imkansız .probook prbt 120 9.7 tablet kullanıyorum.kaldırması lazım ama oyunun dosyasında mı bi problem var anlayamadım.bi çok kez silip tekrar yukledim yine olmadı.yardımcı olabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  136. kardeşim sağol piranha business sorunsuz...

    YanıtlaSil
  137. serdar
    ellerine saglık cok iyi bir iş cıkarmışsın bende oyun acıldıgında
    530 mb bi bişey indirmek istiyo oyunu yanlışmı yüklemişim de hata veriyor

    YanıtlaSil
  138. kardeş ben burdaki offline apk indirdim genede internet yokken update check diyo nasıl yapcaz bunu

    YanıtlaSil
  139. Arkadaşım ben oyunu kuruyorun wifi den data dosyasını çekerken 381 mb takılıyorndahada indirmiyor internetim hızlı ama burda takılıyor bir yardım et lütfen telefonun galaxy s2

    YanıtlaSil
  140. Dataları android/data nın icine atıyorum sonra apkyı kuruyorum wifiyi acıp oyunu girince

    1960 Mb is requid for your game. Insert or clear on your SD memory card to begin download. diyor

    Ok diyince depolama birimi acılıyor ne yapamam gerekli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayni sorun bendede var ne yapmamiz lazim

      Sil
    2. Bi el atsan aynı sorun bendede var.
      oyun küçükte değil ki 2 gb hafıza kartına attım sxternal_sd olarak gözüküyor acaba ondanmı? resimli anlatım falan yapsan

      Sil
  141. Apk dosyasını indirdim zip şeklindeydi. Çıkarttım içinde apk yok? Ne yapmam gerekiyor?

    YanıtlaSil
  142. pc en telefona atmada baya bi zaman istiyor normalmi ?

    YanıtlaSil
  143. @Enesylmz
    kardes ya oyunu acıyorum yarısa gırıo bıtek araba gzukuyor dger yerler kap kara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki Yanlış Gpu Datasını Yüklemiş Olabilirsin.

      Sil
  144. Xperia Arc lt15i Cihazımda Anlatılanları Uyguladım,Sorunsuz Oynuyorum. hiç kasma yok.
    Dataları Android/data Klasörüne Attım
    Ama Wifi İle 571 Mb Dosya İndirmek istedi Neden Acaba ??
    İndirdim Oyun Çalışıyor.

    YanıtlaSil
  145. Abi yha benim casper tabletim var GPU sunu bulamadım ???

    YanıtlaSil
  146. Eyvallah kurdum oynuyorum, Samsung S2 sorunsuz çalışıyor. Emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  147. data dosyasını telefona atarken hata verdi ne yapmam lazım?

    YanıtlaSil
  148. kuruldu dostum sorunsuz çalısıyor Galaxy S3 ... Ellerine Sağlık

    YanıtlaSil
  149. htc one için indirip oyunu kurdum, yarış basladıgında ekran siyah oluyor sadece araba ısıkları gozukuyor

    YanıtlaSil
  150. samsun s3 minide çalışyormu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sorunsuz çalışıyor falak telin hafızasına yükleniyor baya bir yer kaplıyor 1.8gb oyun. hafıza kartına yükleyebilirmiyiz acaba

      Sil
  151. Selam Ben Osman.oyunu galaxy s3 mini'ye yükledim sorunsuz çalışıyor offline modunda da sorunsuz çalışıyor çok teşekkür ederim. Yalnız bir sorum var oyunu hafıza kartına atıp tele yükledim wifi açıp oyuna ilk girdiğimde update istedi bende yaptım oyun telefon hafızasına yüklenmiş yarısını doldurmuş zaten 4.5gb görüyordu sistem şimdi 2.2gb boş yer gözüküyor. Acaba update yaptığım içinmi telin hafızasına yükledi oyunu çünkü direk hafıza kartından yüklemiştim ilk başta. root olayı falan d,yorlar hiç anlamam o işlerden onumu yapmam lazım hafıza kartına yüklemek için ilk defa android kullanıyorum ve teli alalı 1 hafta oldu daha yardım edermisin teşekkür ederim

    YanıtlaSil

  152. talha

    arkadaşlar ebde oyun ilk açıldığında hiç problem yok fakat bir yarış yaptıktan sonra garaja girince arabaların birlrşme yerleri(siyah çizgiler)bozuluyor berbat görünüyor bu sadace bende mi oluyor yoksa başkalrındadamı oluyor

    YanıtlaSil
  153. kardeşim saolasın adamın dibisin sorunsuz çalıştı XPERİA GO'da

    YanıtlaSil
  154. Gökhan OĞUZ helal olsun başkanım harika oyun çalışıyor çok güzel site her gün 1 oyun download ediyorum

    YanıtlaSil
  155. sony xperia s tablette tableti jellybean a güncelleyince grafiksel hatalar luştu arabaların renkleriyle alakalı ama bi tünelden felen giderken normalleşiyo dışarı çıkınca yine bozuluyo haberiniz olsun

    YanıtlaSil
  156. hocam aşamaları harfiyen uyguadım fakat çıkartttığım dosyayı android data ya atarken sorun oluyor (tabletin kendi hafızasına atarken 2 saat oldu hala bi çizgi ilerlemedi :( )ne önerirsiniz p3110

    YanıtlaSil
  157. usta iyi paylaşmıssında kurdum extra bi 590 mb indirmek istiyor nedir acaba
    ayrietten armv7 nedir bi sorsam açıklarmısın acaba ondanmı gerikalan tamam gibi

    Gereksinimler: Android 2.2+, ARMV 7+ İşlemci

    YanıtlaSil
  158. Samsung Galaxy SIII Mını Telefonum Var Sorunsuz Çalışıyor . Teşekkürler

    YanıtlaSil
  159. Kardeşim oyunu kurdum sorunsuz açıldı fakat seslerde yankı var sebebi ne olabilir?

    YanıtlaSil
  160. dedikleri harfiyen yaptım oyunu acılırken 590mb lık bisey indirmeye calısıyo 1mb indirip hata veriyo sorun nedir acaba

    YanıtlaSil
  161. TEŞEKKÜRLER DENİYORUM. BİR DE BEN MOST WANTED VE YA HERHANGİ BİR NFS OYUNUNUN HANİ ŞUAVM LERİN EĞLENCE YERİNDE FANTAZY LAND DE FALAN OLAN BUYUK OYUNLARI VAR YA TÜRKİYEDE NERDE BULABİLİRİM YARDIMCI OLURMUSUNUZ

    YanıtlaSil
  162. hocam her şey iyi hoş güzel de mali gpu olan linklerde 4. olanı indirilemiyor.. onu düzeltirseniz büyük bir ihtimal oyun olacaktır.. yardımcı olursanız çok sevinirim.. şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  163. elinize sağlık ama yarışa başlayınca araba ve çevre kapkaranlık hiç bişey gözükmüyor. gerek wifi üzerinden,gerek data dosyasını indirerek kurdum ama sonuç ne yazık ki aynı. tel'im htc one , bu cihaz için acaba tam olarak bi güncelleme yapmadıkları için olabilir mi? bilen biri varsa konuşsun lütfen.

    YanıtlaSil
  164. Galaxy Y GT-s5360 ile uyumlu mu acaba

    YanıtlaSil
  165. mali deki linkler kırık yenilerseniz iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkler sağlam, hiç bir sorun yok.
      Aşağıdaki resimde yazan sayıları girip onun altındaki yeşil indir butonuna tıklamalısınız

      Sil
  166. kardeşim indirdim hj split ile çıkardım rar dosyası geldi onuda çıkartırken hata veriyor ama yinede çıkarttı bende telefona attım dediğin gibi ama başlangıçta 576 mblik bişi indiriyor ben offline apk yi indirmiştim bu normal mi şu an bekliyorum yüklemesini

    YanıtlaSil
  167. kardeş hi level t704 e indireceğim corexA4 işlemci var hangi datayı indireyim acil yaardım edermisin

    YanıtlaSil
  168. apk. dosyasını çalıştırmak istediğimde "paketin ayrıştırılmasında bir sorun oluştu" diye bir hata veriyor..

    YanıtlaSil
  169. Casper nirvanatblet cta modelin gpu su nedir hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagolun hocam bir de sitenin mobil sürümünü cikartirsaniz iyi olur cunku tabletimde cok kasiyor

      Sil

Yorum Gönder

Dikkat;
Kurulum talimatlarını dikkatlice okuyarak, adım adım kurulumu yapınız

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dream League Soccer 2017 v4.16 MOD APK - Para Hilesi

Flight 787 - Advanced v1.7 (APK+OBB) - Türk yapımı sağlam uçak simülasyon oyunu

Score! Hero v1.66 MOD APK | Para ve Enerji Hilesi

FIFA 12 by EA SPORTS [Online] v1.3.98 (APK)

Shadow Fight 2 v1.9.29 MOD APK | PARA HİLESİ

8 Ball Pool v3.10.1 Hile MOD APK | Uzatılmış Istaka Kılavuzu

Trivia Crack (Reklamsız) v2.48.0 FULL APK

Mount & Blade: Warband v1.071 (APK-OBB)